Mittwoch, 4. Januar 2012

CATCHING FIRE




blazer, sweater - H&M // wedges - ZARA

Die Herz Tasche war ein Geburtstagsgeschenk meiner besten Freundin. Leider ist sie sehr klein, ich bekomm nicht mal mein Handy rein. :D Aber fürs Ausgehen ist sie trotzdem groß genug.
Meine neuen Wedges, die ich mir letzten Dienstag gekauft habe, musste ich natürlich auch gleich ausführen.
XO


The clutch was a birthday present from my best friend. I totally love this clutch, but unfortunately it is very small. (My phone doesn't fit in it..) But who cares.. :D
I bought these wedges last tuesday and they are very comfortable. I wore them the entire day and my feet didn't hurt.
XO

Kommentare:

  1. So cute the clutch! Love your style :) Following and fanned on lookbook <3

    www.sabrilettsarmoire.blogspot.com

    AntwortenLöschen
  2. this outfit is beyond adorable! especially loving that clutch!! immaculate style dear, great blog!!
    http://invalerie.blogspot.com/

    AntwortenLöschen